Kamis, 10 Juli 2008

Kasih Ku Pada Mu Jua - Artist Nora

Dewi Lirik Lagu dan Kord Gitar Indonesia

Untuk dirimu

Kasih yang satu

Pengorbanan tak mengenal batasan

Tiada mengira di mana ku berada

Kasihku tetap nyata

Kepadamu jua

Aku bersungguh menyintaimu

Tiada lagi yang harus kusembunyi

Sanggup ku menjadi

Lilin yang menerangi

Walau membakar diri

Demi untukmu

Aku mahkotakan janji

Akan ku teduhimu

Dalam tiap panas dan hujan

Sekalipun aku rebah

Keranamu kupertahankan

Kerana kau kasih

Tak pernah kumerasa gentar

Walau sepayah mana

Aku rela

Oh

Yang aku tahu

Yang aku rasa

Cuma dikau dalam hati bertakhta

Sekali pun pahit

Diriku disakiti

Tiada yang lebih indah

Oh selain dari

Melihat dikau bahagia




dari Kuyun


Lirik Lagu dan Kord Gitar Indonesia Kasih Ku Pada Mu Jua - dinyanyikan oleh penyanyi, artis Nora
Sajak, Syair lagu

Tidak ada komentar: