Senin, 25 Agustus 2008

Hatiku Ragu Tanpa Kepastian - Artist Jamal Abdillah

Dewi Lirik Lagu dan Kord Gitar Indonesia

Manis senyumanmu masih terbayang di mata

Bisik suaramu masih terdengar mesra

Aku mengerti perasaanmu walau

Kau malu untuk menyatakan

Sesuatu padaku

Tak usahlah kau pendamkan

Kasihmu terhadapku oh sayang

Kerana itu hanyalah menyeksakan

Berterus-terang saja padaku

Agar aku pun lebih meyakini

Kerna kebisuanmu itu meragukan

Hatiku ragu tanpa kepastian

Sinar di matamu masih menikam kalbu

Sayu di wajahmu ku terasa resah

Aku mengerti perasaanmu

Walau kau rahsiakan rindumu

Terhadap diriku

Bagaimana nanti jika

Aku membalas cintamu sayang

Sanggupkah kau bersamaku selamanya

Di dalam hatiku berdebar

Sekiranya ada halangan nanti

Tiba-tiba kau lemah hadapi segalanya

Yang terluka nanti aku sendiri

Tak usahlah kau pendamkan

Kasihmu terhadapku oh sayang

Kerana itu hanyalah menyeksakan

Berterus-terang saja padaku

Agar aku pun lebih meyakini

Kerna kebisuanmu itu meragukan

Hatiku ragu tanpa kepastian


dari Azlina Yusoff


Lirik Lagu dan Kord Gitar Indonesia Hatiku Ragu Tanpa Kepastian - dinyanyikan oleh penyanyi, artis Jamal Abdillah
Sajak, Syair lagu

Tidak ada komentar: