Minggu, 20 Juli 2008

Motor No. 1 - Artist Les Sekinchan

Dewi Lirik Lagu dan Kord Gitar Indonesia

Setiap sabtu, di malam minggu

Aku sedia, dengan kapcaiku

Kengkawan ramai dah tunggu

Ingin berlumba denganku

Satu kampung dah tahu
Al maklumlah... aku No.
1


Dengan semangat, ku memecut laju

Orang melihat, semua terpaku

Melihat gerak-geriku

Superman atas motorku

Tapi malang tak berbau

Abang polis... dah menunggu

Dengan sekelip mata

Tiba-tiba aku dikejar

Lampu merahpun aku langgar

Selamatkan diri...

KEKIRI... KEKANAN...

KE DEPAN... KU LENN JANNN!

Sepandai-pandai, aku memecut

Akhirnya jatuh, dilokap jua

Van biru memecut laju

Membawa ku ke tempat baru

Terbayang dalam kepalaku

Emak abah dah menunggu

Bila ku tiba saja

Dengan segera abah menampar

Aku tak boleh kata apa

Terpelanting aku

DI KIRI, DI KANAN

DI DEPAN... DISIKU

KU INSAF...KU SADAR

MAAFKAN DIRIKU... OHH ABAH


dari Mas


Lirik Lagu dan Kord Gitar Indonesia Motor No. 1 - dinyanyikan oleh penyanyi, artis Les Sekinchan
Sajak, Syair lagu

Tidak ada komentar: